علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

شیرین بلا

طفل شیرخواره

1390/9/11 0:49
نویسنده : مامان
358 بازدید
اشتراک گذاری

سرباز حضرت علی اصغر (ع)

تقدیم دوست کردم، هفتاد ماهپاره
تنها به روی دستم، مانده است، یک ستاره
با دست‌های بسته، خوانَد قنوت ایثار
با چشم نیم بازش، بر من کند نظاره

 

شیران کارزارم، رفتند از کنارم
باشد همه سپاهم این طفل شیرخواره
نه اشک تا بگرید، نه شیر تا بنوشد
نه نور یک نگاهش، نه تاب یک اشاره
دوش از عطش نخفته، با دوست راز گفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرشیدا کوچولو
10 آذر 90 15:01
قد و بالاتو قربون ناز و اداتو قربون چشم سیا تو قربون
فهیمه
14 آذر 90 22:04
آخی چه کوچولوی نازی خدا حفظش کنه.من مامانی طهورا هستم از آشنایی با شما خوشحال شدم باز هم به ما سر بزنین:
sahar
22 آذر 90 16:49
گوگولي مگولي، موش نخورتت، چه ناز شدي
مامانی طهورا
27 دی 90 9:21
سلام خانم گل من خیلی شرمنده شما هستم که نتونستم جواب سوالتونو بدم طهورا جونم اونقدر مشغولم کرده که وقت سر خاروندن هم ندارم باز هم معذرت! در ضمن من غدای طهورا رو شروع کردم زرده تخم مرغ فرنی ماست و سوپ ماهیچه میدم البته نمیدونم چرا خیلی مشتاق به خوردن نیست علیرضا چطور اون میخوره ؟ روی ماه علیرضا جونو از طرف من ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین بلا می باشد